2007年12月4日星期二

元洲
元洲Un Chau)係香港一撻地方,響家下新九龍深水埗裏面,大約家係長沙灣道大埔道南昌街桂林街框(讀入聲)住個範圍。未發展做市區之前,元洲原本係條村,位置響原深水埗北便。佢隔籬有三條村,東南便有田寮,西便有菴由,西北有 Ma Lung Hang。
元洲呢個名,好可能係由圓洲而來,原本可能係圓形嘅,不過呢度唔係歷史要地,不見經傳,無從稽考。元洲東面係有條,流去原深水埗北便,呢條涌最後變成今日南昌街條暗渠。而村北面又另一條。元洲周圍都幾平,有兩條涌水源,所以好啱種,淨返元洲街。
元洲街跟住長沙灣填海,拉到好長。後尾1965年響長沙灣新填地,政府起咗元洲街政府廉租屋邨,即係家下元州邨。不過條邨同元洲個位置爭好遠。除咗元州邨,元洲街公共圖書館同埋香港扶幼會元洲宿舍個名都間接來自元洲。
家下元洲最出名就係電腦商場">黃金電腦商場">高登電腦商場,而深水埗就響正元洲南邊。不過已經甚少人知道呢度係元洲。甚至有人誤會元洲係元州,以為係中國某處地名。

沒有留言: