2008年3月22日星期六

人
,或人類,這個名詞可以從生物精神文化各個層面來定義,或者是這些層面定義嘅結合。生物學上,人被分類為哺乳綱靈長目人科人屬智人種(學名為Homo sapiens Linnaeus),擁有高度發展嘅頭腦,係屬於以兩腳來行嘅動物。精神層面上,人被描述為能夠使用各種靈魂嘅概念,在宗教中這些靈魂被認為與神聖嘅力量或存在有關;而在神話學中,人嘅靈魂也會被拿來與其他嘅人型動物作對照。文化人類學上,人被定義為能夠使用語言、具有複雜嘅社會組織與科技發展,尤其是他們能夠建立團體與機構來達到互相支援與協助嘅目的。
生物學上人嘅學名為「智人」(拉丁文 homo 爲「人」,sapiens 即「聰明嘅」),與黑猩猩大猩猩猩猩長臂猿合趾猿同屬人科靈長目動物[1]。人類與其他靈長目動物嘅不同在於人類直立嘅身體、高度發展嘅大腦,以及由高度發展嘅大腦而來嘅推理與語言能力。
行為學上來看人類嘅特徵有:懂得使用語言,具有多種複雜嘅互助性社會組織,喜歡發展複雜嘅科技。這些行為學上嘅差異也衍生出各文化不同嘅信仰傳說儀式價值觀社會規範

沒有留言: